Mercurikoolitus

Koolitused ja konsultatsioonid - ettevõtete ja inimeste arendamine

17

okt.'17

Müügi- või strateegilised läbirääkimised?

Mitmes läbirääkimises sa eile osalesid? Kui arvad, et pead vaid “ametlikke” kõnelusi, siis sellega asi ei piirdu. Internetis leidub hulgaliselt …

Read More

27

sept.'17

5 viisi kuidas kasutada sotsiaalmeediat müümiseks

Nüüd on see kindel. Kui ettevõtted üle kogu maailma kiirustavad sotsiaalmeedia kasutusele võtmisega, seavad skeptikud kahtluse alla, kas kogu see …

Read More

29

aug.'17

20 uut müügikompetentsi 3. millenniumil

Müügi põhitõed ja 32 baaskompetentsi ei kao kuhugi, vaid tulevad uuenevas maailmas aina säravamalt esile. Tehnoloogia teeb võimalikuks mitteoluliste tegevuste …

Read More

14

aug.'17

Tulemuslik müügitöö 3. millenniumil ehk aegumatu klassika innovatsiooni rüpes

Kõik uus ei tähenda vana prügikasti viskamist. See kehtib kindlasti ka müügitöö kohta. Viis kuidas me täna ostame, erineb paljuski varasemast …

Read More

05

juuni'17

Spetsialisti koolitamine – uusim edutegur müüvas organisatsioonis

Spetsialisti koolitamine müügivaldkonnas tagab suurema väärtuse Spetsialisti müügioskus suurendab nii spetsialisti enda kui ka tema poolt esindatava organisatsiooni ja toote …

Read More

02

mai'17

Kas B2B asendub H2H müügiga?

Kas B2B on täna H2H? Jah, ja tegelikult on see ka eile olnud. Täna lihtsalt on võimalik mitte H2H osa …

Read More

23

apr.'17

Juht või liider?

Miks peavad juhid arendama oma liidrioskusi? Kasumlik kasv – kas tegu pole mitte sellega, mida kõik ettevõtted tahavad? See igati …

Read More

13

märts'17

3. millenniumi müüja kui sarmikas tehnofiil

3. millenniumi müüja ei ole see, kes oli müüja 10 või 100 aastat tagasi. Kui on olemas üks valdkond, mille …

Read More

12

märts'17

Müügijuhtimine 3. millenniumil

See lugu juhtus minuga eelmisel millenniumil. Üks mu alluvatest ei saanud müügitööga hakkama, tulemust ei olnud ja põhjuseks oli liiga …

Read More

16

jaan.'17

KAM-i 2 põhjust ehk milleks meile võtmekliendihaldus?

KAM-il (ingl. k Key Account Management – võtmekliendihaldusel) on kaks eesmärki. See aitab optimeerida ettevõtte kasvu ja minimaliseerida riske. Just …

Read More

Mercuri International Estonia

Mercuri on Eesti vanim konsultatsiooni- ja koolitusettevõte. Meie põhiväärtuseks on keskendumine tulemustele, tipptasemel müük, valmisolek muutusteks, koostöö ning ausus ja eetilisus.

Roosikrantsi 15-13
680 6800
mercuri@mercuri.ee

http://ee.mercuri.net//

Eesti Koolitusfirmade Liit

Mercuri International Eesti kuulub Eesti Koolitusfirmade Liitu, mille eesmärgiks on arendada Eesti täiskasvanute koolitamist ja koolituste kättesaadavust ning mis esindab ja kaitseb liikmeskonna huve.

http://kfl.ee/

Leia lehelt