Mercurikoolitus

Koolitused ja konsultatsioonid - ettevõtete ja inimeste arendamine

05

veebr.'18

Miks võtmekliendihaldus on juhtivtöötajate küsimus

Võtmekliendihaldur – eriline müüja või tippjuht? Intervjuud klientidega näitavad, et ettevõtted on sageli hädas sisekonfliktidega, eriti teemadel, mis puudutavad eeldusi …

Read More

25

jaan.'18

Professionaalne müügi juhtimine sarnaneb lennuki juhtimisega

Müügiteooria sai alguse 1930ndate aastatel USA-s. Viimase paarikümne aasta jooksul on müügiteooria oluliselt edasi arenenud. Kolmekümnendate aastate ukselt-uksele müümine on …

Read More

25

jaan.'18

Müügijuhtimise muutunud keskkond

Millised müügiesindajad on edukaimad? Parimad müügiesindajad on tugevad eelkõige assertiivses müügis – väljendades end kehtestavalt ja veenvalt – ning konsulteerivas …

Read More

09

jaan.'18

Võimalused 2018. aastal

Uue aasta alguses küsime endilt, mida see endaga kaasa toob. Millised ärimaastiku trendid meid ees ootavad? Ühelt poolt on ennustamine …

Read More

26

okt.'17

Sotsiaalmüük – uus trend või hädavajalik oskus?

Sotsiaalmüük Kontori õhkkonda valitseb pingeline vaikus. Kõik müügiesindajad istuvad oma laudade taga, jälgivad klaasistunult arvuti ekraane ja klõbistavad klaviatuuril ülima …

Read More

17

okt.'17

Müügi- või strateegilised läbirääkimised?

Mitmes läbirääkimises sa eile osalesid? Kui arvad, et pead vaid “ametlikke” kõnelusi, siis sellega asi ei piirdu. Internetis leidub hulgaliselt …

Read More

27

sept.'17

5 viisi kuidas kasutada sotsiaalmeediat müümiseks

Nüüd on see kindel. Kui ettevõtted üle kogu maailma kiirustavad sotsiaalmeedia kasutusele võtmisega, seavad skeptikud kahtluse alla, kas kogu see …

Read More

29

aug.'17

20 uut müügikompetentsi 3. millenniumil

Müügi põhitõed ja 32 baaskompetentsi ei kao kuhugi, vaid tulevad uuenevas maailmas aina säravamalt esile. Tehnoloogia teeb võimalikuks mitteoluliste tegevuste …

Read More

14

aug.'17

Tulemuslik müügitöö 3. millenniumil ehk aegumatu klassika innovatsiooni rüpes

Kõik uus ei tähenda vana prügikasti viskamist. See kehtib kindlasti ka müügitöö kohta. Viis kuidas me täna ostame, erineb paljuski varasemast …

Read More

05

juuni'17

Spetsialisti koolitamine – uusim edutegur müüvas organisatsioonis

Spetsialisti koolitamine müügivaldkonnas tagab suurema väärtuse Spetsialisti müügioskus suurendab nii spetsialisti enda kui ka tema poolt esindatava organisatsiooni ja toote …

Read More

Mercuri International Estonia

Mercuri on Eesti vanim konsultatsiooni- ja koolitusettevõte. Meie põhiväärtuseks on keskendumine tulemustele, tipptasemel müük, valmisolek muutusteks, koostöö ning ausus ja eetilisus.

Roosikrantsi 15-13
680 6800
mercuri@mercuri.ee

http://ee.mercuri.net//

Eesti Koolitusfirmade Liit

Mercuri International Eesti kuulub Eesti Koolitusfirmade Liitu, mille eesmärgiks on arendada Eesti täiskasvanute koolitamist ja koolituste kättesaadavust ning mis esindab ja kaitseb liikmeskonna huve.

http://kfl.ee/

Leia lehelt