Assertiivse müügi koolitusel õpid müüma olukorras, kus klient on negatiivselt meelestatud. Jah, see on võimalik!

Müügikoolitus Assertiivne (kehtestav) müük räägib ühest neljast tüüpilisest müügiolukorrast, osa Mercuri Internationali baaskontseptsioonist Diferentseeritud müük.

Vaata videot Hunt Kriimsilma assertiivsest müügist

Sinu olukord

  • Pead leidma uusi kliente, neid, kes pole kunagi Sinu tooteid või lahendusi ostnud.
  • Müüki on vaja kasvatada tänaste klientide seas, sest näed võimalust pakkuda uusi tooteid juba ostvale kliendile.
  • Kliendi hoiak Sinu pakutava suhtes on ükskõikne või vastumeelne, ta ei oota Sinult midagi.
    Eesmärk ja tööviisid: Aruteludes, ülesannete ja loengute abil klassiruumis ning ennast testides õpitakse kasutama uusi tegutsemisviise, mis aitavad osalejatel saavutada soovitud eesmärke rasketes (vastuseisuga) müügiolukordades.

Kursuslased mängivad läbi erinevaid situatsioone ning saavad võimaluse analüüsida oma panust. Kursuse lõpus osaleja täidab isikliku tegevusplaani enda assertiivsuse arendamiseks ning kursuse lõpus väljastatakse osalejale tunnistus või tõend.
Täienduskoolituse õppekavarühm: ärindus ja haldus

Käsitletavad teemad

    • Muutused klientide otsustusviisides ja ostuharjumustes
    • Assertiivse müügi protsess
    • Vastuväidete käsitlemine assertiivses müügis
    • Kliendi poolehoiu võitmine
    • Müüja tegutsemine kliendi otsustusolukorras
    • Müüja karisma ja selle arendamine
    • Enesehinnangu ja –kindluse suurendamine
    • Enda tegevusplaan assertiivse müügiviisi arendamiseks

 

Läbiviija: Kaido Vestberg

Kursuse hinnale 570.00 € lisandub käibemaks

 

Kui oled kursusest huvitatud, soovid rohkem infot või ennast registreerida, võta meiega ühendust:
Kontakt 

 

Course Reviews

N.A

Note
  • 1 stars0
  • 2 stars0
  • 3 stars0
  • 4 stars0
  • 5 stars0

No Reviews found for this course.