Müüja peab õppima mõistma kliendikäitumist igas ostu- ja otsustamisolukorras, et osata teadlikult valida efektiivseid lähenemisi ja viia müügiprotsess lõpuni

Sinu olukord

Sinu müügitulemus ei ole täna optimaalne, see saab olla parem. Millise tulemuse saavutame, see sõltub müügiolukorra mõistmisest. Diferentseeritud müük on müügikoolitus kõigile, kes teevad müügitööd ja tahavad seda arendada enda meeskonnas, õppides tundma kliendi hoiakuid ja ootusi.

Eesmärk ja tööviisid

Testid, eneseanalüüs, kogemuste vahetamine ning edastatav materjal toovad välja enda tegevuse kitsaskohad ning aitavad mõista kliendikäitumist igas ostu- ja otsustamisolukorras, et osalejad oskaksid teadlikult valida efektiivseid lähenemisi oma klientidega edaspidi suheldes.
Klassiruumis toimuvad loengud, arutelud, individuaaltööd. Koolituse lõpus väljastatakse osalejatele tõend.
Täiendkoolituse õppekavarühm: ärindus ja haldus

Käsitletavad teemad

  • Mis eristab edukaid müüjaid
  • Kliendi hoiak Sinu firma ja pakkumise suhtes
  • Kliendi ootused müüja suhtes
  • Kliendi hoiakutest lähtuvad müügiviisid
  • Assertiivne ehk kehtestav müük
  • Konsulteeriv ehk nõuandlik müük
  • Ekspert- ehk asjatundlik müük
  • Teenindav ehk suhtepõhine müük
  • Müügi- ja läbirääkimissituatsioonide taktika
  • Kuidas kasutada läbirääkimistel erinevaid müügiviise
  • Kuidas koostada kliendile sobivast müügiviisist lähtuv pakkumine

Koolituse täismaht on 4 akadeemilist tundi ning see kuulub täienduskoolituse õppekavarühma: juhtimine ja haldus

 

Läbiviija: Kaido Vestberg

Kursuse hinnale 150.00 € lisandub käibemaks

Loe diferentseeritud müügist lähemalt siit
Kui oled kursusest huvitatud, soovid rohkem infot või ennast registreerida, võta meiega ühendust:
Kontakt 

Course Reviews

N.A

Note
  • 1 stars0
  • 2 stars0
  • 3 stars0
  • 4 stars0
  • 5 stars0

No Reviews found for this course.