Mercuri kursus “Strateegiline planeerimine” on mõeldud ettevõtete tippjuhtidele, müügi-, turundus- ja tootejuhtidele, kelle ülesandeks on kliendisuhete strateegia väljatöötamine ja selle elluviimine.

Eesmärk

Kursuse eesmärgiks on anda osalejale ideid ja vahetada kogemusi, mille abil on tal võimalus arendada strateegilise planeerimise protsessi, kuna ta

  • omab ülevaadet strateegilise planeerimise protsessist
  • oskab paremini püstitada firma eesmärke
  • oskab paremini analüüsida firma, selle tegevuse ja personali olukorda
  • suudab hinnata eesmärkide saavutamiseks vajalikku tööpanust, pädevust ja ressursse
  • suudab arendada müügitööd ja teenindust ettevõtte konkurentsivahendina
  • oskab süstemaatiliselt arendada müügi- ja teeninduspersonali

 

Kursuslased saavad mõtteid ja tööriistu kliendisuhete strateegia väljatöötamiseks ja täideviimiseks.

Tööviisid: Loengud, arutelud, rühma- ja individuaaltööd

Käsitletavad teemad

  • Planeerimine ja prognoosimine
  • Visioon, missioon ja äriidee
  • Firma olukorra hindamine
  • Pikaajalised eesmärgid
  • Põhistrateegia
  • Turupotentsiaal ja konkurentsistrateegia
  • Turukommunikatsioon
  • Kliendi otsused ostuprotsessis
  • Müügiprotsessi analüüs
  • Tulemus- panus- pädevus- eeldused mudel
  • Müügi lähteplatvormi hindamine ja kasutamine
  • Klienditeeninduse kvaliteedi hindamine ja arendamine
  • Korduvoste mõjutavad tegurid
  • Personali arendamine
  • Taktikalised abinõud
  • Juhi arenguvajadused

Koolituse täismaht on 8 akadeemilist tundi ning see kuulub täienduskoolituse õppekavarühma: juhtimine ja haldus

Kursuse lõpus väljastatakse osalejale tunnistus.
Täienduskoolituse õppekavarühm: ärindus ja haldus

 

Kursuse hinnale 400.00 € lisandub käibemaks

Kursuse läbiviija: Kaido Vestberg

Course Reviews

N.A

Note
  • 1 stars0
  • 2 stars0
  • 3 stars0
  • 4 stars0
  • 5 stars0

No Reviews found for this course.