Mercuri uusim koolitus Sotsiaalmüük seisneb enda kui isiku ärilise brändi ja sotsiaalse võrgustiku kasutamises info kogumiseks, suhete loomiseks ning seejärel tehnoloogia kasutamises uute võimaluste avastamiseks, müümiseks ja äri tegemiseks. Kursus on osa Mercuri Internationali värskest kontseptsioonist “Müümine 3. millenniumil”

Sotsiaalmüük

Sotsiaalmüük ei ole pelgalt moeröögatus. 90% inimestest ütlevad, et ei võta vastu külma kõnet ja 75% ostjatest väidavad, et kasutavad sotsiaalmeediat enda otsuste langetamiseks. Müüjad, kes kasutavad sotsiaalmüüki, saavutavad 51% paremaid tulemusi. Paljud ettevõtted proovivad leida viise, kuidas kasutada sotsiaalmeediat müügi edendamiseks vähendamata seejuures väärtuslikke ressursse. Antud kursus õpetab osalejale sotsiaalmüügi olemust, kuidas seda kasutada kliendisuhete loomisel ja annab juhiseid selleks vajaminevate platvormide osas.

68% müügiprofessionaalidest leiavad, et müügirotsess muutub kiiremini kui nende ettevõtete võime sellega kohaneda

Sinu olukord

  • Sa tead, et klientide ostukäitumises ja -teekonnas on toimunud suured muutused, kuid ei oska nendega veel täielikult kohaneda
  • Sul on olemas võimalused ja kontaktid on olemas, kuid mingil põhjusel ei jõua Sa siiski täielikult kliendini või lähevad need käest.
  • Klient justkui ei taha Sinuga enam vanal viisil suhelda ja Sul on keeruline temani jõuda

Tööviisid: Aruteludes, ülesannete ja loengute abil klassiruumis ning ennast ja erinevaid platvorme testides õpitakse kasutama uusi tegutsemisviise, mis aitavad osalejatel saavutada soovitud eesmärke 3. millenniumi müügimaastikul.

Kursuslased mängivad läbi erinevaid situatsioone ning saavad võimaluse analüüsida oma panust. Kursuse lõpus osaleja täidab isikliku tegevusplaani enda sotsiaalmüügi oskuse arendamiseks ning kursuse lõpus väljastatakse osalejale tunnistus või tõend.
Täienduskoolituse õppekavarühm: ärindus ja haldus

Kursuse käigus õpid, kuidas parandada sotsiaalmüügi tulemusi läbi enda brändi kasvatamise, klientide tähelepanu püüdmise ja uute suhete loomise .

Käsitletavad teemad

  • Kus sotsiaalne müük töötab
  • Mis on sotsiaalne müük – elemendid ja osalejad
  • Milles pead sa olema hea ettevõtte ja individuaalsel tasandil
  • Brändi loomine
  • Sisuhaldus
  • Kliendi mõistmine
  • Tegevusplaan sotsiaalse müügi arendamiseks

Koolituse täismaht on 8 akadeemilist tundi ning see kuulub täienduskoolituse õppekavarühma: juhtimine ja haldus

 

Läbiviija: Kaido Vestberg

Kursuse hinnale 300.00 € lisandub käibemaks

 

Kui oled kursusest huvitatud, soovid rohkem infot või ennast registreerida, võta meiega ühendust:
Kontakt 

 

Course Reviews

N.A

Note
  • 1 stars0
  • 2 stars0
  • 3 stars0
  • 4 stars0
  • 5 stars0

No Reviews found for this course.