Konkurentsi tõrjumine

Konkurentsi tõrjumine: Six Battlefields™

Battlefield 1: Laienda oma lahinguvälja!
Oled müüjana klassikalises vajaduse müügi olukorras, kus pead laiendama kliendi vajadusi.

Battlefield 2: Tuld kõigist torudest!
Siin peab klient jõudma arusaamisele, et vaid sinult on võimalik saada seda, mida ta soovib.

Battlefield 3: Kindlusta end külgedelt!
Ka sinul on nõrkusi ja konkurendid ei jäta neid märkimata. Tunnista neid või pööra need tugevusteks!

konkurentsi tõrjumine

Battlefield 4: Lase konkurendi rünnakud tühja joosta!
Tunnista konkurendi näivtugevusi, aga meenuta, et need ei puutu asjasse.

Battlefield 5: Konkurendi eesliin.
Siin kohtud konkurendi parimate omadustega. Väldi otserünnakut ja näita, et sinu USPid pakuvad rohkem eeliseid.

Battlefield 6: Ründa konkurenti külgedelt!
Ka konkurendil on nõrkuseid. Selgita kliendile, et sinu pakkumisel “teatud” nõrkused puuduvad.

Eesmärk

Projekti idee seisneb müügitiimi argumnentatsiooni oskuste arendamisel eesmärgiga panna konkurendi tugevused ja nõrkused perspektiivi ning kasvatada müüki konkurentsirohkel hetke- ja tulevikuturul.

Info

Konkurentsi olukorra analüüs ja ettevalmistamine
2-3 peamise konkurendi tuvastamine
Näidiskõnede kuulamine kitsaskohtade tuvastamiseks

Six Battlefields™ kontseptsiooni kasutamine müügi suurendamiseks olukorras, kus turuosaliste vahel on väike vahe
Meie tugevused, mida klient ei vaja
Meie tugevused, mida klient vajab
Meie nõrkused
Konkurentide tugevused, mida klient ei vaja
Konkurentide tugevused, mida klient vajab
Konkurentide nõrkused

Six Battlefields™ alusel müügi argumentide ja loogika väljatöötamine
“Konkurendivastased” elemendid müügikõnedes
Meetodid, millega panna klient huvi tundma sinu tugevustest
Sinu nõrkustega töötamise põhimõtted
Tõhus veenmine väärtustest ja kasust, mis sünnib koostöös sinu ettevõttega
Klientide valimine, kelle puhul kasutada Six Battlefields™ strateegiat
Kampaania eesmärkide seadmine ja tulemuste hindamine

Pakett põhineb ettevalmistusel, 2-päevasel  Six Battlefields™ kombinatsioonil treeningust ja töötoast, kus käsitletakse kõiki Infos kirjeldatud punkte ning järelkohtumist. Hind kogu müügitiimile kokku on 4000€ +km.