Eesmärk

Projekti idee seisneb müügitiimi argumnentatsiooni oskuste arendamisel eesmärgiga panna konkurendi tugevused ja nõrkused perspektiivi ning kasvatada müüki konkurentsirohkel hetke- ja tulevikuturul.

Info

Konkurentsi olukorra analüüs ja ettevalmistamine
2-3 peamise konkurendi tuvastamine
Näidiskõnede kuulamine kitsaskohtade tuvastamiseks

Six Battlefields™ kontseptsiooni kasutamine müügi suurendamiseks olukorras, kus turuosaliste vahel on väike vahe
Meie tugevused, mida klient ei vaja
Meie tugevused, mida klient vajab
Meie nõrkused
Konkurentide tugevused, mida klient ei vaja
Konkurentide tugevused, mida klient vajab
Konkurentide nõrkused

Six Battlefields™ alusel müügi argumentide ja loogika väljatöötamine
"Konkurendivastased" elemendid müügikõnedes
Meetodid, millega panna klient huvi tundma sinu tugevustest
Sinu nõrkustega töötamise põhimõtted
Tõhus veenmine väärtustest ja kasust, mis sünnib koostöös sinu ettevõttega
Klientide valimine, kelle puhul kasutada Six Battlefields™ strateegiat
Kampaania eesmärkide seadmine ja tulemuste hindamine

 

Pakett põhineb ettevalmistusel, 2-päevasel  Six Battlefields™ kombinatsioonil treeningust ja töötoast, kus käsitletakse kõiki Infos kirjeldatud punkte ning järelkohtumist. Hind kogu müügitiimile kokku on 4000€ +km.

Loe lähemalt

{"title":"Loe l\u00e4hemalt","show_title":"1","post_type":"post","taxonomy":"","term":"","post_ids":"3149","course_style":"recent","featured_style":"","masonry":"0","grid_columns":"clear1 col-md-12","column_width":"200","gutter":"30","grid_number":"6","infinite":"0","pagination":"1","grid_excerpt_length":"100","grid_link":"1","css_class":"","container_css":"","custom_css":""}