Võimaluste juhtimine
Müügijuhtimine on muutunud ja muutumas. See ei ole pelgalt inimeste juhtimine. Tuleb luua ja juhtida erinevaid süsteeme ja protsesse. Üks …
Read More“Tõehetked”
„Tõehetk“ on olukord, kui klient saavutab kontakti ettevõtte mis tahes töötaja või toote/teenusega ning läbi selle avaldatakse talle muljet. Kuidas …
Read MoreShamrock organisatsioon
Shamrock organisatsioon Tööjõuturg muutub kiiresti ja on saanud komistuskiviks nii mõnelegi organisatsioonile äri arendamisel. Muutused toimuvad üha kiiremini, mitmed ametid …
Read MoreKompetentsid versus ärieesmärgid
Kompetentsid versus ärieesmärgid Antud nädala jooksul juba teise ettevõtte personalijuht teatab, et kõigepealt peab juhtide kompetentsid ära kaardistama ja alles …
Read MoreMiks võtmekliendihaldus on juhtivtöötajate küsimus
Võtmekliendihaldur – eriline müüja või tippjuht? Intervjuud klientidega näitavad, et ettevõtted on sageli hädas sisekonfliktidega, eriti teemadel, mis puudutavad eeldusi …
Read MoreProfessionaalne müügi juhtimine sarnaneb lennuki juhtimisega
Müügiteooria sai alguse 1930ndate aastatel USA-s. Viimase paarikümne aasta jooksul on müügiteooria oluliselt edasi arenenud. Kolmekümnendate aastate ukselt-uksele müümine on …
Read MoreMüügijuhtimise muutunud keskkond
Millised müügiesindajad on edukaimad? Parimad müügiesindajad on tugevad eelkõige assertiivses müügis – väljendades end kehtestavalt ja veenvalt – ning konsulteerivas …
Read MoreVõimalused 2018. aastal
Uue aasta alguses küsime endilt, mida see endaga kaasa toob. Millised ärimaastiku trendid meid ees ootavad? Ühelt poolt on ennustamine …
Read MoreSotsiaalmüük – uus trend või hädavajalik oskus?
Sotsiaalmüük Kontori õhkkonda valitseb pingeline vaikus. Kõik müügiesindajad istuvad oma laudade taga, jälgivad klaasistunult arvuti ekraane ja klõbistavad klaviatuuril ülima …
Read MoreMüügi- või strateegilised läbirääkimised?
Mitmes läbirääkimises sa eile osalesid? Kui arvad, et pead vaid “ametlikke” kõnelusi, siis sellega asi ei piirdu. Internetis leidub hulgaliselt …
Read More